mc.

jag hoppas det här stämmer nu.
jag gick till mcdonalds för några veckor sedan och sade
"hej jag kan jobba varje måndag, tisdag och onsdag hela sommaren"
då jag jobbat där tidigare, vet att jag kan komma tillbaks i princip när jag vill, som alla andra människor behöver pengar och blev skarpt tillsagd av min far att nu minsann skall man vara glad om man har ett jobb över huvudtaget, även om det är på en flottig amerikansk fetkedja och man hatar det.

jag har sällan ångrat mig så mycket som den dagen, har redan tidigare lovat mig själv TVÅ gånger att aldrig komma tillbaka. kom tillbaka ändå förra sommaren. hade pengar. jag hade också dåligt samvete, och var arg på mig själv. sedan surfade jag in igår på mctime.se för att se om jag hade tid. mctime.se är ett slags jobbcommunity för alla som jobbar på mcdonald's, där man kan kolla sitt schema, byta tider med folk osv. MYCKET praktiskt. hur som helst hade jag inga tider, gött, tänkte jag, hoppas jag inte får några heller.


idag fick jag ett mass-sms från mctime som sade
"schemat för juni ligger uppe på mctime.se"

tänkte "neeeeeeeeeej"

nu surfade jag in på mctime igen. hade ändå inte fått några tider. skönt.

för övrigt blev det ju ingen spelning på trägårn för oss ormar, tråkigt tråkigt. men eventuellt blir det senare i sommar. hur som helst skall vi släppa en split single (vet inte riktigt hur jag skall översätta det) på cloudberry records snart med ett annat band som heter the cavalcade och är från storbritannien. inte så tråkigt det heller ändå. tog bort min bilddagbok i morses för övrigt, var väl på tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback