slut på veckoslut

den här helgen har jag hört så mycket jag skulle vilja citera här på bloggen, men glömt bort allt förutom det roligaste;
när vi åt på restaurangen zeus med teatergruppen och robin skulle hålla tal och alla skriker
- tal, tal, tal, tal!!!!
och robin själv börjar skrika
- SAL, SAL, SAL, SAL!!!
men det är bara roligt om man känner Sal, och det gör ni ju inte.

annars har en del valskämt dragits.

det började med
- du får hyra valfri film!
- då tar jag den här.
- men neej, den får du inte ta, det är ju rädda willy!
- jaha, ja just det, då tar jag den här
- nej, det är ju sophie's choice


och efter tillkom en rad fler valskämt

en polisval; valander
en annan polisval; gunvald
valen på alla hjärtans dag; valentin
en val som egentligen är en hund; valp
valen festar; festival
den höga valen; vallmo
valen röstar; EU-val
en kall val; sval
en fet val; valk
valen dansar: vals
valen i harry potter; valdemort


 jag minns inte de allra sämsta, men de fanns minst lika många till, tack till huvudsakligen john för dessa

Kommentarer
Postat av: emil

roligt, absolut.



jag ger dig en serie på detta: måla en val klädd i eu-flaggans färger, och skriv "EU-val" under.

det är väl roligt?

2009-05-31 @ 13:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback