vemodets tid

men vad ska man göra åt det?
det går inte att tygla ändå.

jag skall bara flyta med nu, låta den största utmaningen vara att få ut något bra av allt istället för att försöka vända det till mitt eget verk. jag är ju osäker på hur jag vill ha det ändå. nu behöver jag inte försöka på ett tag heller, lovet hägrar och ingen bryr sig ändå på sommaren. lite så. det som är, det är och det som inte är det kommer väl eller så gör det inte det. som om det vore hela världen? jag ska nog försöka motstå frestelser också, har bilvit lite för mycket dittrillande om man säger så det senaste. pengarna, tiden och humöret har liksom gått åt på onödiga saker. jag tror jag kommer kunna sträcka på ryggen efter sommaren. jag tror faktiskt det.


om dina likgiltiga ögon bara kunde sluta stirra in i mig också skulle det vara bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback