epic fail! epic fail? epic fail.

jag klantade till det i huvudet, välte värderingarna och gick ändå dit. man kan ju kontrollera sig ändå, tänkte jag. men det kunde jag väl inte. inte till hundra procent. försökte vara nonchalant i alla fall, hoppas att det märktes åtminstone lite. "ska man kanske sätta upp snäppet hårdare regler för att slippa sånt här?" tänkte jag sedan, men vem försökte jag lura där? jag behöver väl inte riktigt slippa det ens, det gick bra att lämna det sedan. och jag har inga regler att styrka. jag har ändå aldrig lyckats sätta upp gränser för mig själv, jag lär mig nog mer på att utgå från att inte ha några för att sedan landa på min egen nivå till slut. att klara livet gör man ju bara genom att öva och principer är för svaga personer, vill jag tro.


music gets the best of me, but guess who gets the rest of me
sophie ellis bextor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback