långa minuter

fick precis ett fint meddelande. nej, inte sms. är nästan glad att vädret är grått, så länge det inte regnar, och jag har för tillfället på mig den skönaste tröjan någonsin, nästan. det är min mors men jag ska nog ta den, eller köpa en likadan. tänkte köpa en sån där Icas Vegetalepizza för 9.50 om en stund och trycka i mig här mellan väggarna som bara ger mer eko för var dag som går, känns det som. fast jag vill vara ensam, det vill jag. väl? det blir nog bra när jag träffar alla ikväll men tyvär är ett midsommarfirande det sista jag vill ha just nu. här är låten jag trodde jag kommit över men alltid faller för lika hårt


Kommentarer
Postat av: emil

jag lyssnar också på eldkvarn nu. det är fint.



hoppas du får en fin kväll, trots allt.

2009-06-19 @ 15:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback