först nu känns det att det är lov

happ happ, som far min säger.

det är socker i händerna på oss och i natt badade jag, halv tre i byttorpsjön. kom på nu att den egentligen heter något annat, kolbränningen? vet inte. skit samma, det var i alla fall typisk sommarnattdimma över vattenytan och jag och cissi skötte oss rätt bra måste jag säga, inga illtjut och så. igår kom våra singlar från roque på cloudberry records, de är jättefina. dagen skall jag ägna åt att rita en tecking på beställning som jag fortfarande inte riktigt fått grepp om vad den skall användas till. snart kommer maxim hit och vi ska dricka frukostkaffe på balkongen. snarare lunchkaffe men vi är nyvakna så det blir visst frukostkaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback