nu och då

Den här vintern

Smakar; Marmeladmackor
Låter; Lacrosse, Vapnet och Trollkarlen från Oz
Luktar; Blyerts, scendamm och schampo
Syns; Hemmakväll och julbelysning på Allégatan samt pizzakartonger
Känns; Som fler nätter än dagar

Jag tittade percis igenom min blogg, som jag skämt ut mig med i mer än två år, och hittade en gammal favoritbild jag publicerat någon gång från högstadiet. Någon pratade om en 9A-fest snart, och jag önskar verkligen, verkligen, att det blir av. Dessa två grabbar till exempel, Sebastian och Victor, har jag inte träffat sedan skolavslutningen nästan. Lite galet efter att ha behövt stå ut med varandra i princip dagligen i tre år. Snälla, fixa den där festen någon, jag orkar inte.

None

Kommentarer
Postat av: Jenny

känner precis samma. ska försöka fixa den hemma hos mig snart nån gång om jag får lov för mina päron. det blir fett!

2009-01-14 @ 21:08:42
Postat av: Anonym

Låt mig sätta en bränd "Jag vet hur man väntar" på att klassfesten aldrig kommer att bli av.

2009-01-14 @ 22:17:15
Postat av: Emil

där ja

2009-01-14 @ 22:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback