det här med i morses

om du minns det camilla, så var jag inte på motsvarande radio & tv-journalistiklektion föregående vecka heller. detta beror på att jag försov mig förra veckan OCH den här. lustigt, eftersom jag extremt sällan försover mig. okej 20 minuter hit och dit händer väl, men jag lyckas alltid åtgärda det och komma i tid. men när man försover sig en halvtimma till en lektion som är en timma lång känns det mest ondöigt att komma och störa, speciellt som ali antagligen hade några härliga konster för sig, eller hur?

förresten tänker jag sno det du skrev till mig på msn, eftersom det här nu är lite av en tjuvlyssnatblogg

Café, Borås sjukhus

Vid ett bord sitter ett par med två barn. Det ena barnet, en pojke ~8, ställer sig bredvid bordet och sträcker på sig så högt som möjligt.

Mamman: Ska du inte sätta dig ned?

Pojken: Jag leker fiolstråke"


Kommentarer
Postat av: cvge

(så jävla fin storrry med fiolsstråken) för övrigt vill jag bara säga att dagens lektion var JETESKOJ och att jag & alex spelade in nyheter på en liten bandspelare. det finns ett asfräckt "svenskarum" på tredje våning, precis vid aulan. i detta rum kan man gå upp för en pytteliten trappa och så står där två fåtöljer som man kan sitta på (faktiskt). där satt vi. och spelade in. så du missade nåt! ee ah. gonatt

2009-01-28 @ 22:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback