brev

Idag börjar skolan. I förrgår spillde jag en massa stearin på Robins sjal,
och jag skäms fortfarande. Dessutom är jag extremt trött.
Jag som trodde jag skulle sova det här lovet.

Värre är att jag även spillde stearin över hela den här teckningen jag publicerar snart, nedan, på honom. Tangentbordet fick sig också en skvätt. Nu ska jag läsa på engelska, hujedamig! Varför lär jag mig aldrig att mitt morgonte ALLTID är för varmt? Hur kommer det sig att jag bränner mig VARJE morgon? Vad är det för fel på mig? Snälla Bullen, svara!

/ Förvirrad 18-åring

robin

Kommentarer
Postat av: Emma

Fantastiskt fin teckning! Synd med stearinet, men det verkar inte synas ju.

2009-01-07 @ 14:38:51
Postat av: E.

Jag tänkte bara säga att det är väldigt bra att du har länkar på den här bloggen. Så man lätt kan klicka sig vidare till popdjur och andreas visar.

För inte orkar man komma ihåg bloggadresser inte. Din finns ju redan inlagd så att säga, och dessutom är den så enkel att skriva. K och L sitter ju bredvid varandra.



Jag vet inte varför du dricker te på morgonen över huvud taget. Te dricker man på ångestkvällar när det är för mycket vardag för att dricka annat.



Tack för ett fint program.

2009-01-07 @ 18:26:41
Postat av: amanda.

Jag dricker te på morgonen för det är en ganska lättåtkomlig åtgärd för mitt vidriga morgonhumor som både jag och mina familjemedlemmar lider av.



Bilden på teckningen är tagen innan jag spillde stearin, så jo det syns jättemycket ljuslila stearin över hela den. Jättetråkigt. Men kanske lite nyskapande? Vad vet jag.



Slutligen länkarna. Ja, det är himla skönt. Och det med att K och L är bredvid varandra, mitt under högerhanden, för min del, är också praktiskt. Man är ju bekväm. Jag funderar på att lägga till fler länkar så jag kan utgå från min egen blogg så fort jag ska surfa. Men vi får se.

2009-01-08 @ 10:37:30
Postat av: Emma

aj då. Kör på nyskapande då tycker jag. Alla klantiga misstag som kan förklädas till konstnärlig kreativitet bör så göras.

2009-01-08 @ 13:33:26
Postat av: aaa

Precis! Kanske kan jag börja med stearinkonst..

2009-01-08 @ 16:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback