VEM LÄSER?

Kan inte alla som läser här kommentera det här inlägget?

Med detta menar jag ni som läser här då och då, kanske inte nödvändigtvis följer fullt ut men kikar in då och då. Mamma, dagiskompis, bandmedlem, make, paralellklasskille, tandläkare eller vad du nu än kan tänkas ha för relation till mig, skriv. Inte för att jag tänkte censurera bloggen utefter det, (det gör jag redan medvetet just eftersom vem som helst kan läsa) jag undrar helt enkelt bara för att jag är intresserad. Jag har nämligen märkt att det är bra många fler dagliga besökare än de jag känner till, och jag undrar ju vem som får för sig att följa en så här splittrad blogg.

Alltså, är du här av en slump, eller har i tankarna att göra reklam för din egen blogg, håll truten. Ni andra, träd fram! Finast kommentar blir publicerad på ett eller annat sätt. För synas det vill ni, det vet jag.


Kommentarer
Postat av: caccä-.ln

åh, jag skäms lite för att jag kommenterar så mycket och ofta. och det är inte för att synas, jag lovar. det är för att jag vet hur jävla tråkigt det är när det står kommentarer (0) när man likagärna kan skriva några små rader. för det är ju ganska kul. sen gillar jag att prata om mig själv också. nu tillexempel, så sitter jag och äter lite vitpeppar som för att hindra en magsjuka från att träda in i min kropp. jag gjorde misstaget att tugga också. gör inte det amanda, gör inte det. nej men så att

2009-02-05 @ 20:06:03
Postat av: Anonym

Är det bara jag som får lust att hitta på lite? Kanske skriva att jag varit din bäste vän, du vet han som du svek när vi gick i fyran eller något sånt där. Eller kanske ska jag skriva att jag faktiskt är din tandläkare och att jag läser här för att just du har de finaste tänderna jag någonsin har sett.

Om det blivit trovärdigt, hade det ju varit himla roligt, det får du erkänna.



Nu är jag ju dock inte tandläkare eller klasskamrat eller något annat med rolig titel. Vi titellösa människor får väl presentera sig med ett namn enbart. I så fall kan du kalla mig för Emil Jonsson.



Men du visste väl redan att jag läste här. SÄG.

Postat av: Vici M2

Mja, jag behåller mitt screennamn från skolans klotterplank. Där jag allt oftare verkar lämna syrliga kommentarer, höh.

Hur jag hittade hit vet jag inte riktigt. Kanske att jag bara satt bredvid dig på nån håla när du skrev ett inlägg.

Jag kikar iallafall in då och då, för ibland skriver du förjäkla roliga saker.

Kram!

2009-02-05 @ 22:02:04
URL: http://lilycheeks.blogspot.com
Postat av: Mia

Räcker det med att jag skriver att du är så jävla söt och att du skriver så igenkännande?



:)))))))))))))))))))))) (

2009-02-06 @ 10:18:19
Postat av: lilla björn

läser la

2009-02-06 @ 10:42:36
Postat av: antaris

jag är kluven

samtidigt som jag vill att jag är den ende skriver en kommentar så jag blir uppmärksammad på din blogg så vill jag ju inte att ingen annan skriver. det vore tråkigt både för dig, som inte har någon som läser det du skriver, och dom som inte läser.

dom missar ju faktiskt en riktigt bra blogg.

2009-02-06 @ 18:54:22
Postat av: Emma

titel: kusin. läser: då och då. Vill synas: självklart, varför blev jag journalist annars? gillar: splittrade bloggar, allt annat är ljug, ingen kan väl vara så konsekvent?

puss!

2009-02-10 @ 12:55:10
Postat av: Jenny

Jag tycker om din blogg, den känns äkta och du är duktig på att skriva. Därför läser jag den ganska ofta.

2009-02-12 @ 21:10:14
Postat av: issa

Jag tittar in ibland, som nu, du skriver bra och har en intressant blogg.

2009-02-14 @ 11:51:14
Postat av: Hilda

Jag läser din fina blogg! :) Och åh vad den är bra! :D

2009-02-18 @ 20:56:05
URL: http://hildabordahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback