att dö i kaffe

Jag, Mattias och Stefan var de enda som dök upp på dagens möte. Mattias kokade kaffe i vanlig ordning ändå, och när tillbehören skulle i plockar Stefan fram sin lilla ask med suketter, saketter, låtsassocker eller vad man nu vill kalla det och stoppar i en. Sedan är han på väg att lägga i en till, men hejdar sig och säger


"Lade jag inte i en nyss? Jo, det gjorde jag väl. Ja, det ska synas då. Titta, jo, jag har lagt i en, det fräser och bubblar lite så där då... Det ska se ut som någon drunknar, då vet man att man lagt i socker."


Jag känner för övrigt på mig att Stefan lär bli citerad ganska många fler gånger i framtiden om jag orkar hålla på det här med citatblogg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahahahahahahahahahahahahahaaa

2009-04-09 @ 16:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback