fransk cintronsorbét

Jag har insett att jag skriva nya blogginlägg så ofta bara för att det jag skrev senast inte ska hamna överst, eftersom jag tycker att allt är tråkigt sekunden efter att jag publicerat det. Ungefär så är det. Även detta inlägg kommer jag om ett par minuter att betrakta som totalt meningslöst och om ett par dagar får jag för mig att skriva något annat, helt meningslöst även det. Kanske börjar jag skriva om hur förvånansvärt kallt det blivit på bara ett par dagar, det är ju helt sanslöst. Men jag är glad över det om jag ska vara ärlig. Som om någon bryr sig? Man bryr ju sig bara om vad man själv tycker om vädret, att man själv måste leta upp vantarna och knäppa jackan istället för att bara slänga på sig den när man ska ut.

Förresten, Tomas Di levas "Vem ska jag tro på?" fullängds-EP, tio kronor. Jag leder ändå, jag som inte ville tävla. På tal om att tro och lita på någon är det väldigt tråkigt med människor som blir osams helt i onödan, när man vet att de gillar varandra väldigt mycket egentligen. Himla, himla trist tycker jag. Jag råkar extremt sällan ut för sådant, men jag tycker alla borde fundera lite på det, ni kan vara någon av de jag tänker på. Eller så tog jag er på bar gärning utan att jag känner er, det tycks vara ett ganska vanligt problem nämligen. Och om ni nu ska göra det alls, fundera inte bara över orden jag skriver, utan längre än så, jag vet att ni kan. Ni gör er själva en tjänst.

God natt.

Kommentarer
Postat av: j

vad är en fullängds-EP egentligen? En fullängdsplatta förstår jag, men fullängds-EP? Känns lite paradoxalt.

2008-09-15 @ 18:30:08
Postat av: Anonym

Jag tycker att man bör skriva ett litet inlägg varje dag faktiskt. Det går halvbra både för dig och för mig uppenbarligen. Men det är ju svårt att leva som man lär, det vet ju alla.

2008-09-15 @ 19:57:42
Postat av: Hilda

Precis så där gör jag också, skriver nya blogginlägg BARA för att det jag skrev senast inte ska hamna överst. Liksom, ifall någon ny läsare skulle titta in just när det där tråkiga inlägget är överst, då lär ju inte den fortsätta läsa eller läsa någon annan gång igen om det är tråkigt. Så pinsamt att man ens bryr sig om sådant x'D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback