seems to be on my mind

Jo, jag gillar CocoRosie, och i synnerhet deras mustascher. De är kanadensiska om jag inte minns fel.  Men det har jag säkert, som så ofta annars. Och angående pop, jag verkar nog vara mer pop än jag "är" men vad ska jag göra åt det? Spelar det någon roll? Till exempel tycker jag ju mer om Bob Marley, The Hives, Thåström och lite annat, mer än mycket popmusik.. som Popsicle, de är väl bara halvroliga. Men jag ska leta reda på deras tal, fast inte nu. Jag är ohyggligt trött. Faktum är att jag sovit tre timmar redan, men gick upp för att se nyheterna klockan tio på fyran. Jag måste sluta se de sena nyheterna, borde väl ta och kolla när svt sänder sina.

Nyss befann jag mig på startsidan denna dator har inställd, msn.se. Eller något sådant. Där finns alltid en ruta med tre bilder på olika händelser som rullar och fångar uppmärksamhet, så klickar man bara på det man är intresserad av. Ibland finns även nogt man kan ta del av, mer än att läsa om det. Till exempel idag kunde man lyssna på ett samtalet från modern som hittade sin son utan huvud hemma till larmcentralen. Vem har lyssnat på det? Vem är så galen i huvudet? Varför skulle man vilja höra något sådant?! Har ni lyssnat på det? Gud så vidrigt.

För övrigt var vi kansne inte fulla alls när vi skrev det där. Men jag var osäker, därför skrev jag det. MEDELTIDSAMANDA däremot, verkade ju vara det. Annars kan hon ju skylla på att hon var nyvaken. Den otroliga felstavningen alltså. Hujedamig, det har varit mycket Amanda den här helgen, eller Amandor kanske jag ska säga. Och mycket tim, även om han bara är en. Han är en snäll pajk. Säger man pajk på andra ställen än i Borås?

Jag måste nästan testa en sån där sweetie någon gång. Fast nu ska jag se något om kosmetika på tv. Nej jag skojade bara, det handlar om olja, peak oil. Fast det handlar ju om kosmetika också. Fast jag vet inte om jag orkar, det är någon irriterande musik i bakgrunden när en man pratar samtidigt som han vickar lustigt på huvudet. Kanske är jag för trött för det.

Kommentarer
Postat av: e-moll

öppet brev, men jag har inget att svara. Tänkte mest säga att ingen gillar kaffe/öl/loka från början, men man får liksom träna.

2008-10-20 @ 14:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback