hahahahah

Bäst idag, och på ganska väldigt jättelänge, var när min mormor idag tänkte dammsuga i köket på min mammas restaurang (hon är en sån som städar så fort hon blir rastlös), inte fann ett uttag i väggen hur mycket hon än letade och därav frustrerat utbrister på ordentligt bruten finska; "Stoppa jag rööfven eller vad jag stoppa den?!"

Eller när hon först tänkte sopa och bitskt gick omkring och sade flera gånger, med ungefär en minuts mellanrum "Nu ska vi suupa"

Kanske är jag extra trött och flamsig idag, eller så har jag inte träffat henne på för länge, men underbart är det idag i alla fall. För övrigt blir det ju inte ens hälften så kul skrivet som när man hör det i verkligheten.

Kommentarer
Postat av: Hilda

HAHAHA! fy vad kul x'D

2008-10-11 @ 14:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback