egypten

såhär kul tyckte jag det var att arbeta med egypten i sjunde klass.
helt otroligt ju.
eller det kanske inte var så kul, antagligen var det därför jag lade ner så mycket tid på framsidan till kompendiet i paint.
jag minns inte, men jag hittade bilden på min skolinloggning nu, som jag fått tillbaka. allt jag sparade i högstadiet är kvar. lite häftigt, kan tyckas. mest önskar jag att jag orkade vara lika ambitiös angående just bilderna i mina arbeten numera. det blir ju bara en massa text text text och googlesökningsbilder känns det som. sedan  är jag säkert inte alls lika begåvad i paint längre, också synd. det är nog mitt favoritprogram egentligen. på datorer alltså.

Kommentarer
Postat av: emma

supersnyggt ju! du har alltid varit en stjärna på att teckna och måla. Minns när du var liten och höll på med avvancerade akrylmålningar... om du får för dig att ge mig en födelsedagspresent/julklapp/annan random present någon gång så minns att jag alltid önskar mig något du ritat!

Hoppas du har det bra i Borås, saknar dig här! kram

2008-10-16 @ 10:20:56
Postat av: I. Nilsson

det var ganska begåvat faktiskt.

och så är det häftigt med sån där skolportal. jag har kvar saker från mellanstadiet, tror jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback