och sådära

jag har insett att jag gör för mycket för att kunna blogga om något meningsfullt.
men jag känner inget tvång att blogga så äh.

kanske, när sommaren börjar, eller det har den ju redan gjort förresten,
vad menade jag?

jo, när lovet börjar, då kommer jag inte ha så fasligt många dumma saker i mitt huvud (och nej jag pratar inte om skolan eller någon annan, det är ganska bra att den har mig sysselsatt. andra saker tänker jag på helt enkelt. sommaren ska ju lösa sådana problem. så att alla bara bryr sig om vart det vackra vädret befinner sig i juni, juli augusti eller vart villapriserna är högst och sånt.)

då, då kanske jag skriver om något meningsfullt. eller så gör jag inte det.
som om det spelar någon roll, som martina skulle sagt.
för övrigt förstååååår jag bara inte varför jag bor i ett så varmt land.
jag måste flytta till sibirien när jag blir stor.

nu ska jag måla, ja det ska jag.
riktigt satans mycket och fint ska jag måla, hejdå på er!!

Kommentarer
Postat av: Emil

Jag har insett att det bara är ensamma, och deprimerade människor som bloggar för nöjes skull.



Och sen hoppas jag att du var halvironisk ang. att det var så varmt i detta land.

För jag antar att du bor i Sverige?



Och sen borde jag sova. Klockan är tre snart.

Det är svårt att sova.

Minst lika svårt som att vissla.

Jag kan i nattens hetta, avslöja att jag aldrig har kunnat vissla. Det är lite pinsamt, det må jag erkänna, så jag brukar öva ibland i min ensamhet. Det går inte särkilt bra.

Jag ska börja skissa på någon teori om att bara fula människor kan vissla. Eller bara dryga folkpartister. Vilka i och för sig alltid brukar vara fula.



Ja, och sen Grattis till dagens längsta kommentar. Det kan vara något att berätta för barnbarnen:

"På min tid, när jag bloggade. Då skrev vi minsann flera spaltmeter per kommentar. Ni anar inte hur långa de var. Minst lika långa som reklampauserna på Tv4."



Och sen med lite gnällande, småländsk dialekt dessutom.



Godnatt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback