moderaternas uppkoppling

Om man som jag, bor ovanför Borås kontor för nya moderaterna, kan man surfa på deras trådlösa uppkoppling. Jag skulle alltså om jag ville, kunna sitta här och blogga på bekostnad av de där läskiga typerna som springer ut och in genom dörren på hörnet om dagarna med sina portföljer som säkert bara är till för syns skull. Men vi har ju egen uppkoppling. Det räcker väl att jag spelar jättehög musik så ofta jag kan för att störa lite.

Fast jag skulle bra gärna stannat någon av dem på gatan och sagt "Ni kanske borde skaffa lösenord till erat trådlösa nätverk, eller låter ni alla människor ta del av ERAN uppkoppling som NI betalar för?"


Kommentarer
Postat av: Antaris

Nej, det kan dom ju inte göra medvetet!

Det vore ju nästan kommunistiskt! :P

2008-06-29 @ 21:08:51
Postat av: Hilda

"Det räcker väl att jag spelar jättehög musik så ofta jag kan för att störa lite.

"



HAHAHA! klockrent!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback