sallad.

Det här får ta mig tusan bli sista inlägget. Jag vet inte om du är den enda som läser Emil, men tråkig är den, min blogg alltså. När jag ändå håller på kan jag ju tala om att salladsbestick är något av det allra mest svårhanterliga i ett hem skulle jag tro. För de flesta har sådana. Hur många KAN använda dem? Inte jag i alla fall. Någon med kunskaper om hur man gör med dessa är välkommen att hålla kvällskurs eller vad som helst, så jag slipper stå på alla dessa bufféer och blockera köer.

Tack och hej.

Kommentarer
Postat av: Emil

Hur många vet vad salladsbestick är? Personligen har jag aldrig hört talas om det.

Och angående Kent, så hade jag gärna följt med, om det inte vore för det att jag antagligen befinner mig i Spanien den 25:e.

Men om jag av någon anledning skulle missa bussen (eller flyget, jag är osäker), så lovar jag att åka till Göteborg istället.

Nu ska vi istället ut i det vackra vädret här i de småländska skogarna, och dricka kaffe. Eventuellt en bit sockerkaka som tilltugg.

Ha en bra visafton!

2008-07-12 @ 13:17:11
Postat av: Emma

Nej!!! Vilken extremt dålig timing, jag hittar precis din blogg (som jag vet att du berättat om för länge sedan men ajg glömde helt bort det) och nu ska du sluta skriva!?! JAg håller tummarna att du får ny skrivinspiration!

Stor kram/Emma

p.s. emmabodabiljetten kommer i veckan, jag lovar!

2008-07-13 @ 17:09:18
Postat av: Emil

Tänk vad tiden går fort, amanda.

men det förundrar mig hur jag tänkte, klart jag vet vad salladsbestick är!



det är fint med bloggarkiv. godnatt

2009-04-16 @ 23:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback