promenera

Idag gick jag på Österlånggatan, hemifrån till Sagateatern. Alltså nästan hela gatan, kan man säga, och den är ju ganska lång. Jag lade märke till att ALLA i mitt synfält hade svarta ytterkläder, även jag. Det var väldigt kallt och jag hade min mammas stora halsduk på mig. Väldigt, väldigt stora halsduk. Det smakade kefirfil i min mun och samtidigt som jag gick där och tittade på allt svart lyssnade jag på Fanfanfan. Det var ungefär det skönaste jag gjort sedan jag duschade första gången efter Emmabodafestivalen. Bra att man alltid kan lägga till ungefär om man skulle ångra sig. Synd att man inte tycks ha koll på någonting. Men det kanske är så det är. Ungefär. Nu ska jag och pappa köpa skräpmat, fin fortsättning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback