popdjur

alltså, nu är amanda igång igen.
hon har typ åtta bloggar för sig själv, en till pojkbandet och nu även en som vi två ska dela på tydligen. men vi delar ju så mycket annat så det blir nog trevligt. jag har bara en känsla av att alla inlägg kommer skrivas av henne och handla om att hon ska gå till mig snart, som det senaste. men om man vill läsa så ska man skriva popdjur.blogg.se istället för klappklapp.blogg.se. mest för att vi aldrig kan låta bli att lyssna på pop. ganska fult ord när jag tänker efter. p o p. men också för att vi gillar djur. de är fina.

kanske går jag över till att skriva mer där, det får vi se.
det är ju skönt att inte vara ensam liksom.
men jaja, det märker vi väl. hejdåhejdå.

Kommentarer
Postat av: amanda

ja, alltså jag är ju lite utav en jävla tönt, men det är vi ju alla.

2008-12-21 @ 13:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback