bäst 2008

Det är väl såhär års, och kanske dags också, vad vet jag, som folk brukar publicera årsbästalistor i olika kategorier, eller kanske tala om vad som var bäst och sämst med varje månad, ranka festivaler gjorde jag själv ett år till exempel. Jag fyllde ju i någon slags sammanfattande lista om det gågna året på popdjurbloggen, och det var minst sagt marigt med tanke på enorma och konstanta beslutsångest samt att jag tycker om så mycket och många. Ett år är ju långt dessutom. Men nu i morse när jag stod och hängde tvätt, kom jag på att det bästa det här året, alla kategorier, har varit Norpolens debutalbum På Norpolen. Utan tvekan. Men man vet ju inte, än är inte året slut, det är två hela dagar kvar. Men det gör inget om inte något bättre dyker upp, vilket det inte lär göra. Det räcker att det för en gångs skulle är lite för jävla kallt och faller snö. Det gillar jag. Så gott nytt år då, hoppas ni missar grevinnan och betjänten. För det är ju himla kul, och om man missar det, innebär det förhoppningsvis att man har ännu roligare. Nu ska jag äta frukost till Dag Vags härliga blåsarrangemang.


Kommentarer
Postat av: E.

Amanda and the oh so quiet room, inte kan en skiva vara det bästa under hela år 2008?

I så fall hoppas jag innerligt att du får roligare de två sista dagarna.



Fast ääääär det verkligen två dagar kvar?

2008-12-30 @ 21:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback