varför är ordet för palindrom inte ett palindrom och andra livsfrågor

varför är jag inte kompis med emil jonsson på facebook?
vad är mitt lösenord till spotify?
varför tar folk kort på så extremt tråkiga saker för att visa folk på internet?
varför felstavar min finskspråkiga mamma perkkele?
varför har morrissey artonårsgräns på åhaga men inte i göteborg?
varför är jag alltid missnöjd med min kväll när jag varit på trägårn?
varör ska morgan som är bäckängs bästa lärare sluta nu, kommer jag ens orka läsa svenska c när han gör det?
varför har så många på msn ett personligt meddelande som lyder "pluggar" när man vet att inte en jävel lyckas med det när det är inloggade på msn samtidigt?
hur många sjuka människor läser den här skitbloggen?
varför har jag ett paket pulvervåfflor i min skolväska?
varför ser jag inte ut som audrey hepburn?
varför vill jag se ut som audrey hepburn?
hur mycket kommer tatueringen jag vill göra kosta?
hur många covers på both sides now finns det egentligen, och framför allt, varför har dolly parton gjort en av dem?
varför tror alla lärare att jag ALLTID menar något helt annat när jag är typ den mest pedagogiska, sansade och vältaliga människan sedan jesus?
har jag druckit för mycket kaffe nu?
dricker jag i övrigt för mycket?
har alla så roligt som det verkar jämt, eller låtsas de flesta lika mycket som jag mest för att försöka få sig själva att ändra inställning?
vet du inte att människor ramlar hårt, precis som du

och jag?

If you hate the taste of wine, why do you drink it until you're blind?
and if you swear that there's no truth and who cares, how come you say it like you're right?
why are you scared to dream of god when it's salvation that you want?


varför har jag inte upptäckt neil diamonds röst förrän ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback