nu kom jag på det

jag ska göra en film i sommar. har ju både filmkamera och sprillans nytt redigeringsprogram. jag måste ta tag i det där nu, vem vill vara med? man skall vara medveten om att jag har sista ordet i den här filmen men också att man kan påverka slutresultatet avsevärt och får möjligheten att vara med i en antagligen ganska lång men troligen också mycket trevlig kreativ process. fika kanske man får också. snälla, säg att du vill lägga tid på det här med mig! jag har inte bestämt mig för vad för sorts film det skall vara än, vi kan göra musikvideos, egna manus från någon novell som amanda pettersson skrivit, låtsas att vi gör tv-program, dokumentärer, abstrakta kollage eller vad som helst. nästan.

Kommentarer
Postat av: emil jonsson

jag är bäst på att göra film. fick precis reda på att jag får mvg i min rörlig bild-kurs.

motivering: "du är så distinkt i det du gör".



(att hela klassen får mvg, eftersom att läraren råkar vara vår mentor, låter vi vara osagt)

2009-06-02 @ 16:20:31
Postat av: björne

haha, något som jag har skrivit?! helst inte, men jag är gärna med dig såklart.

2009-06-02 @ 16:22:22
Postat av: Anonym

bra då är vi tre hittills alltså.

2009-06-02 @ 17:58:44
Postat av: Anonym

jag tog ditt svar som det, emil

2009-06-02 @ 18:00:26
Postat av: Vici M2

Åh, var roligt! :) Jag önskar dig all lycka till!

2009-06-02 @ 21:17:30
Postat av: Sara

Jag är inte bra på skådespel, men om ni behöver något oserri så är jag på! :D

2009-06-03 @ 07:09:43
Postat av: emil

du får ta det med en nypa salt. jag bor ju inte i borås, vilket förstås innebär att jag har svårt för att vara med varje dag. så att säga.

men annars är jag på - utropstecken.

2009-06-04 @ 21:08:17
Postat av: Anonym

jag tänker inte heller engagera mig i det här varje dag så det är lugnt

2009-06-05 @ 15:46:05
Postat av: antaris

varför inte?



jobbar första fyra veckorna bara

2009-06-07 @ 11:46:56
Postat av: Jonas

både jag och john är inne på film som attans men har mest en jävla massa ideer och ingen utrustning. kanske kan snacka om det någon dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback