Utkast: Jag vet ...

Jag vet att jag pratade om ett pris till den som kommenterade finast när jag bad alla som läser den här bloggen kommentera. Nu lär ni dock bli besvikna, men jag ger priset till min moder, trots att hon inte kommenterat. Men jag vet nämligen att hon läser. Hur tänker jag inte tala om, men det var mest för att testa dig mamma. Priset är en hemlagad middag någon gång snart, jag ska försöka mitt allra bästa så kanske det blir ätbart. (det är pinsamt nog att ens steka pannkakor med mina matlagningskunskaper när ens förälder har restaurang) Hur som helst håller väl den här bloggen på att självdö, jag måste erkänna att det är bra mycket roligare att blogga på popdjurbloggen. MEN EN FÅR LA SE. Jag har pratat om det där med att sluta i över ett år tror jag, men det händer ju aldrig. Det är inte som ett beroende. Bara lite komplext, går inte att ta bort, en nödvändig smutsfläck för trygghetens skull. Nej inte riktigt så, och vad jag menade vet väl ingen men nu får det vara bra. Jag har engelska att läsa. För imorgon är det nationella prov, k

Kommentarer
Postat av: lilla björn eller amanda

det är riktigt tråkigt med engelska den här eftermiddagen, och så väntar jag telefon så jag kan inte duscha heller. shit. längtar dig trots att vi sågs för ett par timmar sedan.

2009-04-27 @ 18:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback