thåström.

Det där med Thåström är löst. Min söta mor har köpt mig en biljett som kompensation för att jag inte kan följa med till Samos på söndag, och helt utan att veta att jag var på jakt efter en. Och jag tror inte det går att dela ändå förresten. Bara i Lund är det så ostrukturerat antar jag, Olympen, studentplejs, etc. Hon, min mamma alltså, brukar för övrigt skicka mig sms som "Laakso på P3 imorgon"  eller "Jag såg att Sahara Hotnights spelar på Liseberg på onsdag". På fredag ska hon se Lars Winnerbäck, och det var meningen att jag skulle följt med, bara för att sällskapa liksom. Men nu kan jag inte. Ingen större förlust antar jag. Men det kanske hade varit något. Kanske. Någon mer skulle spela om jag inte minns fel. Hon hjälper mig i alla fall verkligen att kasta alla pengar jag har på musik. Men det är väl så det ska vara. Musik, och te. Det ska jag gå och köpa, för trots att hennes teskåp har ungefär fem sorter smakar inget av dem bra. Jag förstår inte var hon handlar te. Det drabbar ju bara mig också. Alla andra envisas med det där kaffet. Fy tusan. Men som sagt, jag är inte längre på jakt efter någon vill dela en biljett med mig. Nu är frågan istället, vill någon gå MED mig på kent + thåström den 25e juli?

Jag går mer än gärna med någon som är intresserad av Joakim.
Joakim Thåström alltså.
Kanske till och med prioriterar hans spelning, för det gör jag.

Kommentarer
Postat av: Emil

Kent?

2008-07-10 @ 00:03:52
Postat av: amanda.

kent och kent, överallt kent

2008-07-10 @ 00:56:55
Postat av: Emil

Kent?

2008-07-10 @ 13:16:08
Postat av: amanda.

Vill Kent?

2008-07-10 @ 21:45:58
Postat av: Emil

Kent vill

2008-07-11 @ 00:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback