fast vid åsunden

Mitt kaffedrickande går inte som det ska, men det är väl inte hela världen.

Jag har haft lov i snart en vecka men ändå inte sovit ordentligt än. Som vanligt är jag mer upptagen under lovet än under skoltid. Idag har jag jobbat till exempel. Mest för att vara snäll, för det är inte ens värt de 200 kronorna som jag ändå kommer lägga på att köpa pucko eller tutti frutti på ica. Torr om händerna blir man av det också.

Varför jag uppdaterar om det här vet jag inte riktigt, det enda som är värt att tala om är att jag och Amanda igår skrev en låt som handlar lite om en tillgjord och tråkig kväll som skulle varit bra. Inte helt ovanligt. Hur som helst ska vi försöka spela in lite av musiken idag, och den går inte att lyssna på än, men man kan skriva till oss om man vill, här;
http://www.myspace.com/pojkbandet

Bara för att jag skrev det här kommer jag missa bussen till Borås och få vara en timma extra i Ulricehamn, DUMT.


Kommentarer
Postat av: Karl Emil IV

En uppdatering är alltid en uppdatering.

2008-10-29 @ 18:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback