reklam igen, men det är di värda

Ni bäckängselever som läser här, ni lyser med eran frånvaro vid Rockborgens akustiska tamburinkvällar, och ni missar faktiskt något. Idag spelade till exempel HerrGulin (hur är det nu, stavar det med mellanrum? vet någon? vet de ens själva?) och deras som de själva kallade det, balkanavslut och andra urballningar som de också kallade det, befinner sig någonstans på top 5 bästa Rockborgenspelningar. Tycker inte att jag behöver säga mer. Nu knakar hela huset här, så mycket blåser det. Blåst är min bästa väderlek, oavsett ytterligare förhållanden. Vad det än är för väder känns det alltid lite intressantare, roligare eller skönare om det blåser. Därför säger jag det igen, det som Adam och Philip en gång uttalade i Humlegården en varm sommardag 2008;

- Om något är fint i både med- och motvind, då vet man att det är fint på riktigt.

Kommentarer
Postat av: antaris

jag försökte hinna, misslyckades och grät

2009-03-19 @ 23:00:13
Postat av: EMIL

Är det inte så att blåsväder snarare är det sämsta vädret? Jag kan ta att det är 10 minusgrader utomhus, OM det inte blåser. Det blir ju jättekallt direkt!

Och om en får för sig att cykla lite en vacker dag - det funkar OM det inte blåser. Så fort det kommer lite vind blir det jättejobbigt.

Nää du, amanda pärsson: ICKE!

2009-03-20 @ 13:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback