portabla problem

Irriterande:

1. Så fort jag varit ensam i mer än två timmar blir jag nervös och antingen ringer jag runt till en massa folk jag egentligen varken orkar prata med eller träffa, stoppar i mig en massa onyttiga saker för att klara av att studera (som i måndags när jag köpte en påse ostbågar fast det är äckligt och 1,5 l pepsi för att redigera film i fyra timmar) eller så somnar jag jättetidigt (som igår, när min dag slutade ungefär 19:45 i soffan)

2. När jag slumpaktigt hittar bloggar vars skribenter är personer jag nästan känner, eller åtminstone känner till och det på dessa bloggar står melankoliska meningar om hur ältande kring det ena och andra krigar om ens hjärnaktivitet med de nya huvudbryn man skaffar sig ett efter ett. Sedan om den här meningen blev korrekt också, det är en fråga för hjärnkontoret.

3. När folk hänger sin jacka över min TROTS att det finns lediga krokar bredvid.

4. Mobiltelefoner med knappljud. Likså iPods med knappklick eller vad det är, HERREJÄVLAR rent ut sagt.

5. När jag bränner min tunga på te eller kaffe, vilket är ungefär en gång i veckan. Varje gång påminner det mig om när jag gjorde det i åttan och var arg hela dagen.

6. Cancer. Det finns mycket som kan få en att må illa, men personligen mår jag sällan så dåligt som när jag pratar om cancer med folk, eller till exempel ser något om  någon som har det på tv.

7. Jag är fruktansvärt rädd för sommarlovet.

8. Att jag är så himla svag. Jag kan inte jobba ordentligt när jag väl får jobb, eftersom det alltid handlar om att servera och det i sin tur kräver i alla fall ett par eller flera muskler i armarna.

9. Att jag över huvudtaget orkar tänka på mig själv så jävla mycket hela tiden.

10. Att jag tror att du inte älskar mig.


 

Fast jag gillar ju att vältra mig i min misär.
- Elenette


Kommentarer
Postat av: lb

puss

2009-06-03 @ 18:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback