förmiddag

sitter i en skjorta som inte är din, fast det motsvarar inte hela grejen när jag tänker efter. och egentligen bode jag väl tacka för jag har trevligt hela dagarna i princip och så vidare. jag gör mig för full för att inte komma ihåg när jag gick och lade mig men då slipper jag ligga och våndas i 2 timmar och tänka så det knakar mellan gråtattackerna som annars. men idag ska jag inte dricka. får se hur det går med sovandet. bäst för dig att du också har det bra i alla fall, jag menar annars smittar du mig nästa gång vi ses och är karusellen igång. krävs bara en liten felsägning antar jag. vi får hålla oss till trevligt kallprat och sådant som bara sliter sinnet på lång sikt men inte ställer till en scen på plats. men det är väl ingen fara, du kan ju sköta dig själv har du sagt. så bra. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback