kaffe, jag orkar inte

Nytt år och ny termin. Jag gav upp kaffedrickandet sista veckan i skolan, när jag köpte en kopp i cafeterian. Fy hundan, så äckligt! Nu tänkte jag att jag kunde ge det en ny chans, men så kom jag på att Borås kommun, förlåt, STAD, bestämt att alla kommunala skolor ska ta betalt med kort i sina skolcafeterior. De lär inte tjäna en enda krona på mig resterande 1,5 åren jag tillbringar dagligen på Bäckängsgymnasiet men vi får väl hoppas att det fungerar för de som orkar dra 3 kronor åt gången från sitt konto. Det gör inte jag. Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Mia

Meh amanda! Vad gör det för skillnad egentligen? De tar ju ingen avgift:)

Jag tycker iofs att det är grymt tråkigt att inte kunna bli av med sitt småskrammel som man har... gah.

/ses på digitalt skapande

2009-01-10 @ 17:22:55
Postat av: amanda

nej jag vet, men jag menar om man vill köpa något för typ tre kronor känns det lite meningslöst att behöva dra det från sitt konto. men jag vill ändå bara ha frukst där, tror jag ska börja snatta den istället.

2009-01-11 @ 22:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback