Boa Constrictor

ska äta upp er alla!

Idag har jag gjort saker jag inte brukar göra.
Till exempel gjorde jag en jättestor frukost (trots att jag vaknade jättesent, men gott var det och förgeningen till radio & tv-journalistiken var det värt. nu slipper du fråga camilla, den där kursen är ju det enda du snackar om),
till exempel målade jag mina naglar i en vidrig grön färg mest för att se hur pass vidrigt det kunde bli,
till exempel var jag pigg hela estetisk verksamhetslektionen,
till exempel hade jag resursdag,
till exempel tillbringade jag två timmar på rockborgen bara för att jag hade tid över,
till exempel var jag sams med stefan
och till exempel ska jag gå och lägga mig för att sova nu i Josefines säng istället för min egen.



fan vad gott med är med paprika förresten, så gott att jag svär om det

Kommentarer
Postat av: caacvlla

(är det?! heheh eheh hehe) och: jag vet att du bara nämner mitt namn för att få en kommentar!! varsego


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback