september

Idag drog jag slutsatsen att;
ju mer dynamisk jag tillåter min fantasi att bli,
desto mer dynamik tillkommer automatiskt i min verklighet.

Sedan fick jag för mig att söka ett jobb OCH be om att få ha balett B (det fungerar ju faktiskt i mitt schema, än så länge) trots att jag redan "har för många" poäng och kanske inte alls hinner med ett jobb i teorin den här hösten. Men Jag har upptäckt att ju mer jag har som jag måste göra, desto mer ordning blir det på mig. Har jag mellanmycket att göra gör jag det lite slarvigt och mina rutiner går in i varandra vilket orsakar halvkaos om dagarna Helt i onödan. Jag behöver mönster i min vardag tror jag, hur löjligt det än låter. Har jag massor att göra har jag ju inget val, då måste jag skärpa mig och sånt. Snart är man ju 18 dessutom, då ska man kunna leva på egen hand har jag hört. Skulle man leta upp någon teaterförening och få be att hålla i en teatergrupp också, ideellt, bara för att? Man kan ju alltid avsäga sig saker om man skulle råka skymta den där väggen folk har en tendens att traska in i. Vad jag är säker på att jag ska göra den här hösten i alla fall, är att jag ska sticka en halsduk.

Och nej, Radiohead är INTE överskattade.

Kommentarer
Postat av: Emma

Håller med på alla punkter (det blir lättare att organisera om man har mycket att göra + att Radiohead inte är överskattade)



p.s. jag har virkat en handledsvärmare. en till är på g!

2008-09-02 @ 10:14:05
Postat av: Emil

Emil håller också med på alla punkter. Nästan att man skulle kunna tro att Emil och Emma är samma person.

Fast så är det ju antagligen inte.

2008-09-02 @ 22:01:32
Postat av: Emma

Från en säker källa: inte samma person. Men liknande åsikter i denna fråga, uppenbarligen. Samt gemensamt intresse för denna blogg.

2008-09-08 @ 14:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback