undergång

Idag ska världen gå under, sade en del.
Om det ändå vore så väl.

Nej men faktiskt är jag ganska irriterad på allt det där just nu, då min syster inte vågar gå till skolan eller ens lämna lägenheten i tron om att vår planet faktiskt skall förstöras totalt idag. Jag vet att det bara handlar om en vilken som helst högstadietjej i en småstad, men herregud vad arg jag blir, för jag vet hur förvirrad hon blir av sånt här. Och ja, det låter väl som en jättekonstig grej, men hon är "sån". Lite above the clouds ibland, som man säger. Nej men allvarligt talat undrar jag, vad ska man med ett sånt här experiment till om det lyckas? Man kommer ju ändå aldrig kunna använda sig av det. Det måste vara det här måste vara det löjligaste jag hört talas om på mycket länge faktiskt (har inte läst det och lär antagligen skita i det tillsvidare också), och jag är mer rädd för min systers hälsa än att vi ska försvinna allihopa just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback