Way Better Now, Rock 'n' Roll tar död på mig, you name it.

jag och johannes sitter här  (med stockholmskt r) vi vill hälsa till emil jonsson att vi gärna vill ha tiilbaks amanda petterssons tröja (fast det är mest jag som vill ha den/amanda den andra, hon som bloggar. för jag ska få den av amanda, det har hon sagt) vi är inte fulla. inte. det säger johannes i alla fall. men jag är nog det (amanda)  medeltidsamanda sover inte längre och tim har kommit och allt är så nice.

jag ger nu över tangentbordet till amandy ;


JAG ÄR EDDELITDEN"!!!!!! MEDELTIDEN ÄR BÄST


för övrigt vill jag och johannes tala om att "En kärlekshistoria" med Doktor Kosmos, det är en jävla bra låt det. dessutom hatar vi andra människor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blogg är det nya Fylletråden?



Det är svårt att hålla isär er, kära amandor.

Jag har faktiskt gått omkring i just den tröjan denna dag, så jag tvivlar på om amanda ska få tillbaka den. Jag tänker att hon likväl kan köpa en ny på typ Ellos. Det ligger väl i borås?



Fast sen kom kvällen, och då kände jag mig tvungen att byta tröja. Jag har nämligen varit på ica och investerat i en Sweetie ikväll. Då måste man vara välklädd. En Sweetie är en frukt som ser ut som en apelsin, fast grön. Kassörskan sa att det smakade som lime, fast sött. Jag kan säga att det smakade väldigt väldigt äckligt. Fast det var roligt, och det är väl huvudsaken ändå.

En nackdel då var att den kom från Israel. Känns ju lite fel, men vad gör man inte för en Sweetie?

Skönt namn annars. Sweetie. Det hörs ju nästan att det är sött, precis som kassörskan sa.

Elenor hette hon kanske, Kassörskan.



Så långt det blir det här. Det är ju trevligt. Blogga via kommentarer är ju det nya. Det hippa, så att säga. Hip Hop. Typ Eminem. Han är inte så bra, vad jag minns. Fast jag minns ju inte, har liksom aldrig lyssnat på Eminem.



Om du vill ha ett musiktips förresten, så tipsar jag om CocoRosie. En fransk duo, tror jag, som gör lite sådär häftig musik. Du är väl säkert sådär pop, då kommer du inte gilla det. Håkan Hellström. Det är pop. Pop. Popsicle. De har ett roligt tal från Grammisgalan typ 93.

Se det! Finns säkerligen på youtubde, det verkar ju allt göra.



Nähe, nu ska jag gå till sängs tror jag. "Det är ju en dag imorgon också" och "Dags att tänka på refrängen" osv. osv.



puss,skål och godnatt,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback