too messed up to sit and settle down, too messed up to even mess around

VARFÖR ÄR JAG ALLTID INHOPPAREN?
VARFÖR KAN INGEN ANNAN TA LITE EXTRA ROLLER?
VARFÖR SÄGER JAG ALDRIG NEJ?
VARFÖR TYCKER JAG DET ÄR ROLIGT ATT KÄNNA MIG STRESSAD ÖVER TEATER?
VARFÖR HAR JAG ALLTID FÖR MYCKET ATT GÖRA I EN OCH SAMMA PJÄS, FRIVILLIGT?
VARFÖR SITTER JAG HÄR OCH BLOGGAR I VERSALER OM DET FAST JAG MÅSTE GÅ TILL SKOLAN?!


den verkliga frågan är väl hur jag ska lära mig två nya och skuttiga låtar tills på lördag utan varken noter eller något att lyssna på. jag har ingen helg den här veckan, vi ses på lovet, eller nåt. om jag inte har tagit på mig för mycket tills dess också. då får man väl vänta till jullovet. nej just det, för det har jag redan också uppbokat till teater. herre gud. vad vore jag utan en almanacka? nu blir väl risken att jag blir så där beroende av att dricka kaffe, usch jag skulle kanske låtit bli det där från början. jag har tappat bort mina favoritvantar också, vart ska detta sluta? inte blir det med sömn i alla fall.

och nu får det vara nog med bloggande på ett tag. ett lite längre tag till och med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback