place your bets

och här går jag omkring och har tur och skrattar åt matsalens grill krydda, medans folk svälter utan varken krydda eller nåt att ha det på. teater hit och teater dit, bara så ni vet finns det saker där ute för er allt. bara hoppa på dem.
herregud, jag vet inte vad jag ville få sagt egentligen, mest är jag väl lite igång på allt just nu, och uppspelt för att min skoldag redan är slut. och lite för att jag äntligen fått gå med i föreningen moder jord. sen att jag inte orkar skriva med versaler är ju lite slappt men va tusan. pappa, jag vet att du läser här ibland, jag lovar att jag skriver korrekt i skolan. så korrekt jag kan åtminstone. för övrigt har jag slängt iväg 239 kronor på världens snyggaste vinylplatta häromdagen. kanske får ni se den någon dag. och ja, den var värd 239 kronor, för vad skulle jag annars gjort med dem pengarna? det var ju fantastisk musik på också. sen att jag är pank nu är ju egentligen inget större problem, jag behöver nämligen inte köpa min egen mjölk längre. halleluja. min syster är sjuk. jag funderar på att göra något fint åt henne, en kaka kanske. eller? gör man sådant när ens syster är sjuk?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har upptäckt ett te som verkligen är gott. Gott så att man njuter alltså. Det smakar typ jul, om du vet hur det smakar.

sött, salt, surt, beskt, umami och jul

2008-10-02 @ 20:22:55
Postat av: amomanondoda

jag vet hur det smakar med jul!

på tal om umami, det vore kul att hitta ett te som bara smakar det och kanske till och med heter umami.

om jag någon gång lär mig att tillverka te ska jag försöka göra ett sådant te.

2008-10-04 @ 10:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback