ohja

det bästa med att gå på kommunala gymnasieskolor (som jag kommer på hittills) är att man får ta del av en massa trevliga saker som skolan bokar, till exempel var jag på en skrivarverkstad med matiss silins idag. i veckan kommer ungefär tre föreläsare till bla. bob hansson, ingen är lyckligare än jag. (kanske amanda, men nej jag tror jag är snäppet gladare) förra veckan var niklas wykman från muf på skolan och ja, föreläste, eller vad han nu gjorde. men det missade jag. hur som helst är detta bara inom loppet av två veckor och det gläder mig väldigt mycket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Föreläsningar är alltid roligt, tråkigt nog är det ingen annan som verkar tycka det. Och bob hansson, som för övrigt åker runt i landet och uppträder nu, har faktiskt varit på vår skola också.



Fast mest tänkte jag skriva att jag vet ganska många som har hoppat av friskolor, för att återgå till det kommunala. Det känns bra.

tack och hej leverpastej.

2008-10-13 @ 17:50:34
Postat av: amanda

vi är lika glada, så det så. å andra sidan kan det vara svårt att mäta, men det är ju det mesta. vad det gäller föreläsningen med muf är jag innerligt ledsen över att jag missade denna tillställning, faktiskt. vore skönt att ställa lite obekväma frågor typ.

2008-10-13 @ 18:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback