något jag aldrig trodde jag skulle göra

Nu blir det mycket bloggande, nästan varje dag. Så mycket skräp har jag att slänga ur mig. Idag ska det handla om att jag bestämt mig för att testa en sak. Nämligen om det går att få mig att tycka om kaffe. När det i natt tog mig tre timmar att somna igen, och taktittandet aldrig tycktes få ett slut kom jag på att kaffe måste vara den äckligaste smak jag känner till. Det är väl en anledning god nog att se om det går att vända på det, tyckte jag,så trots att jag som vanligt var sent ute denna morgon började jag med en kopp kaffe. En del vet jag redan tycker detta är en fullkomligt dåraktig idé, och det ger mig bara ännu mer vilja att fortsätta. Så kaffe ska här drickas. Svart givetvis. Börjar man med mjölk och socker och sånt där trams är risken väldigt stor att det slutar som med mitt tedrickande, vilket är med alla tillbehör, alltid. Dyrt, onyttigt (onyttigare) samt extra pilleri när man ska fixa drycken i fråga. Så ja, nu är det lunch och jag är hemma för att hämta min mattebok. Gör mig även en kopp kaffe till och nu ska jag sy ihop fyra hål i min tröja. De har varit där sedan åttan och nu känner jag att det är dags att vinka dem farväl. Det gör jag även till er.

Som Emil säger, skriver, uttrycker sig,
tack för kaffet.

Kommentarer
Postat av: antaris

gott med kaffe!



svart är gott, men det allra bästa är att stoppa en sockerbit i munnen innan man dricker på farfarsvis!

DET är gott

2008-10-20 @ 22:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback