arg

I Lund finns det en tjej som brukar ha jättestort och tovigt, mörkrött hår, och jag har pratat med henne någon gång, men jag minns inte vad hon heter. Inatt drömde jag att hon bodde högt upp i ett torn på en innergård, och hennes lägenhet var fylld med bara vita möbler och massa blommiga textiler (det kanske stavas textilier, jag har för mig det, men det ser ju helt dumt ut) och lite som i ett exempel på ett luftigt och ljust rum ur en ikeakatalog. Jag tänker att alla som bor i Bohuslän har det så hemma förresten. Jag drömde vidare att vi sprang ner för hennes trappa, att jag hade sovit hos henne, och att vi hade bråttom till skolan. Här någonstans framgick det att jag var ihop med henne. Längst ner i tornet kom jag på att jag glömt något viktigt och bad om nycklarna för att springa upp igen. Hon blev irriterad och mumlade "Du är så bortskämd, gå hem och ät din gåslever istället" varpå jag smäller igen dörren och tar luft för att säga något riktigt kraftfullt, men vet inte vad. Efter några sekunder hör jag mig själv vråla  "JAG HATAR DIG!!". Det var så himla skönt att skrika det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback