ont om gott om tid

nu är det 5 dagar och 5 timmar sedan jag bloggade, så det är väl dags kanske.
jag har inte så mycket att varken kritisera, beröma eller ens prata strunt om förutom att snön tycks påverka mitt humör avsevärt. hade det inte varit för den hade jag antagligen varit i något slags zombiestadie för tillfället. riktigt så illa är det ju då alltså som tur är inte, jag ser bara lite halvdöd ut, och är allmänt otrevlig. det är inte något jag själv gissar eller påstår utan något jag hört av min omgivning och jag kan väl inte riktigt förneka det. anledningarna vågar jag inte räkna upp ens för mig själv, så många är de. vore lite för mycket att nu dessutom, efter detta klagande, hålla på att räkna upp en massa saker jag har att göra. just nu sitter jag inloggad på helgon och tjafsar om arvingarna med robin, mer spännande blir det inte när jag är ensam nu för tiden (vilket händer ca 30 minuter om dagen). inte mina blogginlägg heller. den som hoppades att jag skulle ha skrivit något av vikt idag blir ju besviken, men som tröst kan denne få en länk till en bra låt på youtube. jag har aldrig kommit underfund med hur man fixar in den direkt på bloggen och jag har verkligen inte lust eller ork att kolla upp det nu heller. hur som helst, här är den

http://uk.youtube.com/watch?v=QmznnAylfQo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helgon, 2003?

Postat av: aaaaa

precis.

2008-11-25 @ 09:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback