ännu en natt bestående av inte mycket alls

Jag trodde verkligen att det skulle bli nej till FRA-lagen.
Jag trodde verkligen det, innerst inne.
Jag längtar så till nästa val.

(Förresten, angående Sveriges landslag, sover dem inte ordentligt?
Får de dricka alkohol under större turneringar?)


Och det är ganska irriterande, att nästa helg, är jag på släktträff med ungefär 60 okända personer som inte alls är släktingar till mig, när jag kunde kunde varit på Peace & Love. Faktum är att jag är inte lockad av själva festivalen alls. En kväll förra året var mer än tillräckligt mer om det en annan gång, eller inte alls, men Thåström, Caesars, och The (International) Noice Conspiracy på samma ställe... ja, det är lite störigt. The Hives, Kaizers, Mano Chao.. HÄSTPOJKEN!!!

Nej, nu skojade jag. Min syster sitter i en säng bakom mig och har fastnat vid basen. Robin börjar spela fyra i rad med mig på msn. Vad som helst, bara inte sova. Det här blir en lång natt. Kanske lite mer oboy? Det var senast... hum, i högstadiet, eller nåt...


Kommentarer
Postat av: Emil

Oboy är bara för amatörer och mellanstadie-elever.

Det vet ju alla.

Postat av: Anonym

Ner med FRA-lagen!



Rösta rött!

2008-06-22 @ 12:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback