lurar jag mig själv med huvudet i sanden?

Emmabodafestivalen blir nog fin i år, tänkte jag idag, när solen sken för en gångs skull. Det är ju då man kommer på de lite bättre tankarna. Kanske blir festivalen bättre än förra året till och med tänkte jag vidare, nästan alla jag känner kommer vara där. De som jag kan räkna som människor jag faktiskt känner och inte bara hejar på eller kunde hejat på. Oh så trevligt. Alla man tycker om. Eller är det verkligen det? Vill man verkligen ha alla på ett och samma ställe? Blir det trevligt? Är det verkligen fred vi vill ha?

"There are two tragedies in life. One is to lose your heart's desire. The other is to gain it."
- George Bernard Shaw

Kommentarer
Postat av: Emil

hörru, du får träffa mig också.

Postat av: amanda.

se där ja, även de man inte känner kommer! alla verkligen. emmaboda är nog det nya hultsfred

2008-07-17 @ 20:50:31
URL: http://klappklapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback