konsert?

Nu har jag kommit på en sak.

Om det skulle råka finnas någon som känner för att gå på Kent, men inte bryr sig så mycket om Thåström kan vi göra en deal. Vi betalar halva biljetten var och jag går in och ser Thåström som spelar före. Sedan går jag ut, och du in och ser de plufsiga männen och deras lasershow, de har jag fått nog av i konsertväg såhär långt. Men Thåström vill jag väääldigt gärna se. Så om DU som läser tycker det skulle sitta fint med en Kentkonsert i Slottskogen, Göteborg den 25e juli så hojta!!

För övrigt kan jag varmt rekommendera alla människor att ta jobb på arvikafestivalen. Det kan bli något av det bästa ni gjort. Besökare kan man vara på så många festivaler, men jobba på arvika, det är finfint.

pusshejhejhej

Kommentarer
Postat av: Emil

Thåström in Copenhagen börjar annars locka lite.

Postat av: amanda.

Jo, det vore verkligen allra trevligast, men så är det ju det här med pengar, tid och andra människor att ta hänsyn till. Fy tusan. Ska du dit?

2008-07-07 @ 16:42:14
Postat av: Karin

funkar det att göra sårå? kan man gå in och ut? för isånnafall skulle det kanske vara något

2008-07-07 @ 18:08:34
URL: http://ihadafunnydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback