jag bloggar om fotboll?

Den här bloggen gör som den vill nu mera.
Jag orkar inte bry mig.
Kanske slutar jag skriva.

Haha nä, ni vet också att jag har för mycket gegga i huvudet för att klara av det.
Jag ska fortstätta dela med mig av intressanta och ointressanta tankar.

Som att jag idag till exempel, fick en fribiljett till Elfsborg - Gefle. Kul, tänkte jag. Det var väldigt längesedan med en Elfsborgsmatch för min del ju. Så jag gick. Men efter första halvlek gick jag hem. Jag mådde nästan dåligt. Jag klarade inte att se andra människor springa på planen och svettigt kämpa och samarbeta, göra det jag inte fått/kunnat göra de senaste två åren av olika anledningar. Det flög omkring i hela kroppen och jag kände mig ganska sinnessjuk. Det gick bara inte. Det var som att erkänna för sig själv att jag är världens sporttönt, men det är jag ju inte det vet jag. Jav hade bara väldigt gärna spelat med Mariedals IK fortfarande och känt att det gav något. Men hade jag spelat fotboll idag har jag gått miste om en massa annat jag sysslar med. Man kan verklignen inte leva alla liv. Det känns ju förjävligt, men det kanske är bra ändå. Alla dessa nätter för övrigt, alla dessa nätter!

Kommentarer
Postat av: Emil

Alla dessa vakna nätter hörru. Så är det att vara arbetslös och meningslös.



För övrigt känns det som att jag är den ende som läser. Jag ska nog sluta.

2008-07-11 @ 00:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback