droppen

jag hatar internet
jag hatar dig
och jag hatar mig

och det är sant
så jag vet inte varför jag ska sitta här och envisas med att blogga varannan dag när jag ändå inte har något att tillföra. jag har nog det, men jag utnyttjar verkligen inte min blogg åt det, och en dagbok som jag skriver med riktig penna i har jag som jag använder, så vad jag sysslar med är lite diffust. det är som att jag fortsätter bara för att jag en gång startade en blogg, och jag funderar starkt på att bara trycka på ta bortknappen. för jag är övertygad om att den finns. det kanske händer, snart.

och alla inlägg jag skriver här, allt jag bara går omkring och vrider mig i, har en tid bottnat i att något jag aldrig riktigt erfarat tidigare. jag har bara så stor lust att låta allt gå mer åt helvete än det gör, för just nu duger varken jag eller något annat och mest skulle jag vilja vara någon helt annan. där fick jag det sagt. jävlar.

Kommentarer
Postat av: Du kan kalla mig för Emil

fast radera den inte, det vore tråkigt.

2008-12-06 @ 13:42:46
Postat av: antaris

jag håller till fullo med föregående talare

2008-12-07 @ 02:09:49
Postat av: camilla

me too


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback