måndag

när du blev klar låg du först på mitt golv, sneglandes mot garderoberna. länge. men till slut flyttade jag dig till sängen, där allt hamnar som förr eller senare skall någon annanstans. antingen hamnar man bakom spegeln vid elementet, eller så inne i en av garderoberna, och då minsann är man bortglömd. men man ligger i sängen så länge så jag kan fundera på om man är värd att hängas på väggen. ingen har hamnat där än, den är faktiskt tom min vägg. det kanske har mer att göra med min lathet, vet inte. hur som helst blev det så att du nu ligger på datorn. där inget annat ligger, och där jag vill tro att du ligger ganska säkert när jag tänker efter. just eftersom platsen aldrig besöks av någon annan, eller något annat heller för den delen. men om du nu ligger i tryggt förvar, ganska mycket tryggare än någon annan. är det något som är på väg att bli som förut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback