djuret

jag känner mig som tolv och imorgon är det vecka.

slutvecka dock, känns ju mer än bra faktiskt.
upptäckte idag, eller snarare orkade inte låtsas som ingenting
idag, angående att jag antagligen är allergisk mot tomat.
ett hemskt erkännande.

och amanda,
hon har ju fel!
fan, det har hon.
djuret ÄR bra.
http://www.myspace.com/djuretmusik 
och de är inte alls snygga, inte så snygga efter en halvtimma som de var först.
antagligen för att man inte vågade titta ordentligt från början.
tråkigt med verklighet.

så jag stannar uppe med natten, vi kokar ihop så bra lögner tillsammans
röka


Kommentarer
Postat av: johannes

djuret ÄR bra.

2008-12-15 @ 14:40:53
Postat av: amanda

djuret ÄR snygga

2008-12-15 @ 16:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback